Möte med vittne imorgon

Tog mod till mig idag och sökte upp ett vittne på eniro och ringde sedan för att stämma möte. Fick tid redan imorrn kl 11 så det känns skitbra, då hinner jag fånga upp information där och sammanställa det till helgen ändå.
Fick nåt ryck idag, jobbat på en hel del med projektarbetet här hemma - 3 timmar i sträck! Hittat mer musik och fler uppgifter jag tänker använda mig av.
Tror till och med att det kan bli bra det här, så enormt peppad på att avsluta allt, bränna upp det på CD-skivor och lägga upp filmen till slut på youtube.

Självklart kommer den även bli länkad tusen ggr på min blogg^^.

Tills vidare blir det ett smakprov :
image104
Jag satt på vänster sida någonstans innanför dörren, bakom förarsätet och under hatthyllan.
Brorsan satt på andra sidan.
 We had an angel above.

Kommentarer
Postat av: karro

ojoj! vilken kvaddad bil! :O
joo den är från MQ, sjukt råååfin är den som sagt ;)

2008-04-24 @ 01:08:25
URL: http://karroooo,blogg.se
Postat av: Angelica

Ojojoj, shiit... Ja ni nmåste haft en jäkla bra ängel :)

2008-04-28 @ 20:45:45
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0