Oh happy day!

Vilken underbar dag det varit idag!

Först ingen lektion förrän 12:00 så jag satt och kom igång med mitt projektarbete på skolan innan lunch. Har åter igen ändrat min slutprodukt men nu är jag riktigt peppad på att komma igång och göra färdigt hela alltet.

Precis innan lunch fick jag tillbaka min laddare till datorn som försvann för två veckor sen innan lovet och nu kan jag äntligen ha igång datorn hemma med min egen sladd. Detta var dagens lyckligaste ögonblick. För ett tag...

För ca 10 minuter sen fick jag min studentmössa med champagneglas, en penna (?!) och en härlig STUDENT 2008 hoodtröja. Oohhh happy moment!

Och nu skäller vår lärare ut oss för att vi testade våra mössor på hennes lektion och hon vill inte "att det ska upprepas igen".. Näe hade som inga planer på att ta studenten mer än en gång^^

Dessutom slipper vi våra två psykologi b lektioner i rad nu för vår lärare/rektor är borta. Så vi slutar nu! Underbart underbart underbart!!

2 månader 10 dagar kvar!
Sedan - so long suckers!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0