Onsdagkväll = lill-lördag = utgång

Jag, Emma, Antonia, Sofie och Jesper for ner till Pipes och tog oss ett glas nu ikväll. Ganska tomt på folk i början men sen började det trilla in en del studenter. Dock var bartendern hyfsat otrevlig men för andra gången i rad på samma ställe behövde jag inte visa leg, hahaha yes!

Näe för övrigt idag tog jag en långpromenix på circus 1½ timme i vårsol-vädret, riktigt härligt men för varmt med vinterjackan..

Den här låten håller jag på att lära mig just nu, den är ju för underbar och trots Kurts gigantiska glugg så fullkomligt älskar jag hans röst, damn!


"Hallelujah" med Espen Lind, Askil Holm, Alejandro Fuentes och sist men inte minst Kurt Nilsen.

Kommentarer
Postat av: emma

han va sjukt sur på oss att int du visade leg så skryt lagom du :P han tänkte faktiskt slänga ut oss kl 10 :P

2008-04-17 @ 13:34:43
Postat av: Peter

e han kurt nilsen någon lokal norrländsk kändis eller? har aldrig sett på maken till glugg. sjöng bra dock.

2008-04-17 @ 13:53:21
URL: http://peteers.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0