Tjejer vet hur man myser

Igår var det myskväll hos Sara. Kan väl som lättast sammanfattas med några bilder..





Kort historik:
- Jag bakade chokladkladdkaka.

- Den luktade gott.

- Vi gosade med Teddy - Saras myspyshund

- Vi åt godis

- Antonia och Emma var fast i Las Vegas då det kom en sexscen på tvn^^

- Jag busade med Teddy en hel del, ville ha klösmärken på armen och fick det även..
- Emma däckade i en sackosäck.
- Antonia somnade i soffan.
- Emma sov på världens mest udda vis - mage platt neråt med ansiktet på sackosäcken..

När Antonia och Emma låg och sov såg jag och Sara på film och plötsligt ringer telefonen, och se på fan om det inte råkar vara fylletratten från sthlm - Peter.
Han säger ordagrant
(har det inspelat): "Alltså det här är otroligt. Jag har hånglat med en kille.." och även "Jag har slickat min kompis bröst.."
Vackert..

Därefter däckade vi nog ganska fort efter en kväll full med onyttigheter^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud så sexig man är när man sover XPhahahaha

2008-04-14 @ 22:31:32

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0