Utgifter utgifter utgifter

Vad ska jag ta mig till och med vilka pengar!? Haha ekonomiska Sanna har försvunnit och fram har Sanna med hål i börsen klivit fram.
1. Balen - ska jag gå måste jag köpa biljett imorrn. Vill jag gå själv (wei^^) eller köper jag två biljetter för typ 1000kr?
2. Studentklänningen - men den tänker jag tvinga pappa och Eva att betala hehe.
3. Pass - måste fixa nytt pass nuuuuu!!
4. Betala bussbiljetter på 640kr typ idag eller imorgon.

Så mina utgifter den här och nästa vecka ligger på circus 2400kr och hur mycket pengar har Sanna på kontot?
Svar: 178kr - kollade igår^^
Men så har jag jobbat en hel del hemma så jag ska kräva förskott på lönen så jag kanske kommer upp i 700kr.
Sen blir det till att ta fram the puppy-eyes och blinka med tårögda ögon och sorgsna argument hemma.

Kommentarer
Postat av: Sannah

Gu vilken snygg blogg du har!

2008-04-24 @ 11:52:55
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0