Make me a bird so I can fly far far far away

Idag har jag presterat vad av det jag skrev tidigare? Inget.

Ringde visserligen och avstyrde tälthämtningen i Sävar så det var en ansträngning^^.
Sen ringde jag och kollade upp om jobb men såklart finns det en kö där men men nu känner dom iaf till mig och har mina uppgifter så får väl se..

Resten av dagen (faktiskt flera timmar i sträck) har jag spenderat med att kolla upp ky utbildningar i hela Sverige - främst södra delarna, Stockholm och Göteborg. Hittat några intressanta men det är inte förrän om ett år man kan söka dit. Sedan har jag dessutom (som om inte detta vore nog) aktiverat min sida på Bostaden här i Umeå samt skrivit in mig i SSSB - Stiftelsen Stockholms Studentbostäder.
Sådär utifallatt man skulle få för sig att flytta dit någon dag..
Och den här gången har jag skrivit in en påminnelse på min mobil om tre månader så jag inte avaktiverats pga att jag inte loggat in på år och dar..

Försökte göra samma sak på en sida för bostäder i Göteborg men där ville dom ha precist datum på när man skulle börja studera och inkomstinformation och sån skit. Jag skrev "0 kr" som inkomst så det var ganska kul^^.

Så därför tycker jag att jag iaf lyckats prestera nåt idag. Något som dessutom har med min framtid att göra och är väldigt viktigt för mig.

Jag gör allt för att höja mitt eget självförtroende just nu för det är på botten..

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, tittar runt lite bland bloggare som gör designers. Din är väldigt snygg! :P

2008-08-31 @ 00:19:50
URL: http://themei.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0