Nu jävlar i min låda kommer jag ta i..!!

Satan i helvetes jävla rövhål ursäkta mitt språk men här har jag suttit dom senaste 2 timmarna och laddat upp bilder till en framkallning av 148 foton över internet. Och nu helt plötsligt avbröts hela skiten med 54 bilder kvar och ALLA bilder jag redan laddat upp försvann! Jag tror seriöst jag skulle kunna banka hål i väggen med huvudet just nu om det inte vore för att jag skulle väcka hunden som i sin tur skulle väcka kvarteret med sina skall.

Det är sinnessjukt hur irriterande det där var!!! Åhhh!! Dessutom är det inte min dator så jag kan inte attackera tangenterna som jag normalt sett kunde gjort med min gamla dator.

Jag har alltså suttit uppe halva natten helt i onödan..

Man märker ju hur känslorna växlas:
1. Rädslan att man råkat trycka på fel knapp och själv orsakat felet.
2. Förnekelsen - bilderna finns sparade nånstans på internetsidan man har bara inte hittat dom än.
3. Rå ilskan där man skulle kunna strypa en anaconda i ren förbannelse
4. Sorgen, tror seriöst jag bryter ihop. Jag är lite känslig nu för tiden och det här var inge vidare för min positiva sida.

GAH!

                                                                                                                                                                         so long we've been apart


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0