Fredagsmys

Ikväll ska jag bunkra upp mig i soffan och tända lite ljus och ha en härlig kväll med en filt, bra filmer, nåt gott och bioljud!

Ska även pyssla och knåpa med en sak jag inte kan avslöja just nu, spännande...^^

Var på stan idag med Anna för att handla julklappar. Slutade såklart med att jag köpte mest åt mig själv haha men hittade iaf nånting jag kan ge bort:


En morgonrock åt lillebror i polyester - mjuuuk som få!
Köpt på hemtex som dessutom hade nåt nytt erbjudande att om man skaffade clubkort fick man 10% rea på första varan och dessutom var det 50% rabatt på alla morgonrockar den här veckan!
Fan vilken tajming jag har!
Och sen delar jag kostnaden med Jonas så blir totalt bara circus 50 kr. Sweet..

Köpte även ett par varma strumpbyxor, en kajalvässare och ett fint kort.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jo har haft tävlingar förut där man får välja mer vad man vill ha. ja ska fundera lite få får vi se vad det blir för roligt!

Tack för ditt tips och ha en bra dag!

2008-12-09 @ 07:17:50
URL: http://jossanssmycken.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0