Psykfallet på subway!

Igårkväll på subway fick vi lite action jag och Mikaela.. strax efter midnatt kom det in en stupfull tjej som var helt borta och skulle beställa en macka. Hon lyckades få till beställningen och jag gjorde mackan och väl i kassan ville hon låna toaletten men vi har bara en och det är ingen kundtoalett så vi sa nej.

Efter ett jäkla tjatande lät vi henne till slut använda toaletten vi har bak i lokalen så hon inte skulle pissa på sig framför kassan.
Sen kom det ett par stycken som skulle beställa så vi fortsatte att göra mackor och efter typ tio minuter frågade Mikaela mig om jag kunde gå bak och kolla va tjejen höll på med för hon hade inte kommit tillbaka ut.
Jag gick dit bak och hörde hur hon skrek på någon i telefon så jag tänkte inte störa utan gick tillbaka till linen (där mackorna görs)

Tiden gick och gick och gick och tjejen kom inte ut och plötsligt kunde vi höra hur hon sparkade och slog på dörren innifrån toan så då gick vi dit för att kolla va tusan hon höll på med.
Hon pratade med någon Mattias på telefon och hon var så pass borta att hon trodde hon va hemma hos den här Mattias och att han låst in henne på toaletten..

Vi knackade på dörren och sa flera gånger om att hon var på subway och hade låst in sig själv och behövde använda nyckeln för att komma ut, men enda svaret vi fick från henne va "jasså de säger du?" och så fortsatte hon banka o sparka..

Efter 25 minuter började vi fundera på att ringa polisen så dom kunde komma och hämta henne.

Efter 30 minuter insåg hon att hon skulle stoppa in nyckeln i låset och vrida om för att komma ut. Och så sa hon att hennes kompisar skulle betala mackan och så försvann hon. Och ingen kom och betalade mackan.

Efter 33 minuter kom två poliser in för att beställa två mackor under sitt arbetspass...
Hade dom bara kommit ett par minuter tidigare hade vi kunnat vara mitt i stormens öga och bett dom komma dit bak och få ut den störda tjejen från toan, de hade inte vart tokigt de!

Aja hon glömde ett skärp på toan och sedan handväskan med leg och bankkort i lokalen. Skadeglädje, mohahahaha!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0