SPÖKAR!! :S

Pappa sa för nån vecka sedan att han hört fotsteg i hallen utanför mitt rum efter att jag gått och lagt mig. Då min dörr knarrar och låter varje gång jag öppnar den visste han att jag var inne på mitt rum och hade stängt dörren efter mig.
Därefter hade han hört 7 st tunga fotsteg genom hallen.

Jag smyger på tå då jag vet att pappa gått och lagt sig så det kan omöjligt ha vart jag. Och hunden var inte heller i huset.

Han har även berättat att han känt av skakningar i sängen lite då och då, det skulle visserligen kunna bero på sprängningar på byggarbetsplatser men jag har inte känt av några.

Så imorse när jag var ensam hemma med hunden började helt plötsligt vitrinskåpet skaka och skrammla bakom mig och när jag vände mig om slutade det.
Och direkt när jag tittade bort så började det igen. Så höll det på flera gånger om innan jag gick därifrån..

Strax innan det började låta hade hunden lagt sig i hallen och stirrat in i badrummet. Då jag ropade och lockade på honom reagerade han inte ens vilket han brukar göra. Han tittade inte ens på mig.

Så nu sitter jag ensam hemma hela kvällen då pappa jobbar natt. Blir ju intressant och se vars det här slutar....


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0