Våren

2009 kommer starta med buller och brak.

Först drygt en veckas vila hos Christian och när jag kommer hem startar plugget :

- Har tackat ja till två kurser vid Umeå Universitet - digital fotografering och bildredigering samt webdesign.

- Sedan ska jag även plugga Matte C på komvux tre dagar i veckan med start slutet av januari skulle jag tro.

- Och som om det inte vore nog ska jag gå en konstkurs på onsdagar, 7 timmar i veckan. Ännu trevligare är att den kursen är dagtid på folkuniversitetet - dvs mitt gamla gymnasium.. så jag kommer springa på mina gamla lärare lite då och då, trevligt......^^

- Lördagar varje udda vecka ska jag jobba i garderoben, nu har jag blivit skriven på ett schema.
Så hur jag ska göra med jobbet på subway vette tusan, kommer kanske kunna jobba kvällar vissa vardagar och kanske nåt dagspass på helgen.

Aja den människa som kommer och säger att jag inte gör nåt med mitt liv vet inte vad han eller hon pratar om.
Lär väl ta ca 3 månader innan jag går in i väggen...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0