Blondinbella kommer till Norrland

Se upp, en viss fjollträskinvånare är fascinerad över Norrland - snart kommer dom hit!
Måste ju bara länka till bloggaren som skrev ett inlägg åt mig med en liten tillägnelse så nu gör jag detsamma..

Tjecka in Peters blogg där han nämner mig vid namn, haha, skaffar mig ett kontaktnät i sthlm innegäng tror jag minsan^^

Tristaste lektionen idag minst sagt, jag hängde inte alls med, huvva.

Ska man ta en sväng förbi på stan idag och spana in lite webkameror kanske? Hade ruskigt gärna haft en sån, kul att se folk man pratar med juu.


Kommentarer
Postat av: Peter (den där snubben från fjollträsket)

haha yeeees, jag har alltid velat bli kändis i norrland!! min dröm har gått i uppfyllelse! :D

2008-02-25 @ 13:40:10
URL: http://peteers.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0