Fredag - två tjejer, ett skumbad, en ångbastu..

Jag och Emma kom på världens plan igår på dagen. Vi skulle käka hos mig och sen gå ner på stan och spela biljard. Vi kom halvvägs..

Först satt vi hemma i min soffa och tittade på Stolthet och fördom - en film som Emma aldrig sett och som jag själv sett en fem gånger om. Underbar.
Sen satt vi och åt hemlagade hamburgare till Grey's Anatomy på femman.

Ner på stan. När vi går på rådhustorget på väg mot megazone börjar vi prata om en kväll på Pipes som Emma inte var med på, och vips så befinner vi oss på Pipes med varsitt glas vitt vin istället för en läsk vid biljardbordet på megazone..^^
Plötsligt ringer min teleon och det är Eva som berättar att hon och pappa tagit in på en hotellsvit och badat skumbad och bastat. Skoj för er, tänker jag.. Sen frågar hon om inte jag och Emma vill komma förbi och bada och basta där vi med..
Få se nu.. vad har vi för alternativ..?
1. Åka till megazone och spela biljard en halvtimme och sen gå runt i kylan på stan och inte göra något speciellt alls.
2. Gå till hotell winn och bada skumbad och basta i ett par timmar med ett öveförfriskat folk i rummet brevid som man säkert kan övertala att bjuda på lite roomservice..

Inte så svårt val - nej.

Så. Skumbad och ångbastu i en timme och lite till med varsin iskall grogg i handen.. riktigt nice måste man säga.

Dagens bästa : Första Eva sa imorse när jag vaknat var "det där måste vi göra om nån fler gång.." 
Gärna för mig!

Tack för kvällen Emma!

Kommentarer
Postat av: emma

det är jag som ska tacka! :) helt jäkla underbart! :D

2008-02-09 @ 15:12:38

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0