Fruktansvärt dålig

Jag har inte vart så bra på att uppdatera senaste tiden - skämms på mig!

Jaja, vad har hänt den här veckan? I onsdags var jag som sagt och åkte snowboard, träningsvärken sitter i och jag känner mig sämst haha.

Ikväll har det blivit en lugn hemmakväll med datorn och nyhittade kontakter. Alltid trevligt med sånt också. Pappa bjöd på äppelpaj med vaniljsås som var gott gott gott!

Hm, vad mer.. var på stan idag med Emma och kollade runt lite på rean. Köpte ett linne och en topp för varmare tider - ge mig sommar! På det, lite motsägelsefullt kanske, lånade jag även en cd av Kizz på bibblan. Jag må ha udda stil, men jag är jag i alla fall..

Btw så fick jag höra från en 56 årig gubbe "bara så söt" riktat till mig idag. Jag tror jag spyr...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0