Grattis, nu är det din tur!

Och du är..?
Namn: Sanna Marie Lindgren
Piercingar: 4 i öronen
Tatueringar: Nej, en vacker dag kanske..
Längd: 167 för tre år sedan. Idag förhoppningsvis nån cm längre.
Skostorlek: 40
Hårfärg: Mörk brunt
Är du kär i någon: Om det ändå vore så väl dagarna innan 14 feb.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ett eget ställe vore inte helt fel.
Tänker du på självmord: För fan, bit ihop människa!
Tycker andra att du är attraktiv: Jamen självklart^^
Vilket shampoo använder du: Flaskan som ser nyast ut.
Vilken parfym använder du: DKNY.
Vad är du rädd för: Falska människor..
Gillar du att tvätta: Så länge det finns instruktionsmanual.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Åkt once, skoj skoj!

Senaste...
Film du hyrde: Se upp för dårarna.
Låten du lyssnade på: Dont worry be happy - Bob Marley.
Låten du hade på hjärnan: Knocking on heavens door.
Låten du laddade ner: Lånade tre cd skivor på bibblan idag^^
Personen som ringde dig: Papa.
Personen du ringde: Anna.
Tv program du tittade på: Greys Anatomy (me don't like Denny..)
Personen du tänkte på: Bör ej nämnas..

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Emot - håller det så tär det psykiskt och fysisk på krafterna.
Utnyttja någon: Emot - lågt lågt lågt..
Teenage smoking: Emot - snälla vänner, dö inte i förtid..!
Köra onykter: Emot - jag dödar dig om du överlever..
Sex före äktenskap: För - varför inte?

Favorit...
Mat: Plankstek är inte helt fel.
Låt: Mest spelade just nu är "Du var mitt allt" - Anton och Affe.
Dryck: H2O
Film: Dolda kamerorna som filmar mig 24/7..^^

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: När storebror var pojke.
Gråtit över en flicka: Ehm, nej.
Ljugit för någon: Min tunga är svart.
Varit i slagsmål: Planerar att vara det i snar framtid.
Blivit arresterad: Jag må vara galen vissa stunder men jag är inte dum.

Antal..
Gånger du varit kär: På riktigt? 2.
Gånger ditt hjärta brustit: 1.
Hjärtan brustit på grund av dej? 1.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Ständig kontakt, typ två.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Va faan.. typ 20 cupsegrar i fotboll och innebandy blir en hel del totalt..

Ska bli skoj: Att ta studenten.
Sparar till: Körkort, tågluffning, USA resa - jag är fattig större delen av mitt tonårsliv.
Väntar på: Mer pengar..?
Pålägg som gäller: Ost, nån spec som alltid finns hemma.
Dagens dryck: Äppeljuicen på balder..

Senaste...
Bok du läste: Åh fan, "Zorro" i somras.
Personen du fick brev av: Konsum Nord.
Personen du fick sms av: Dennis.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela? Bror min har flyttat hemifrån så det var nog ett tag sen..
Saken du köpte: Blommbukett till mamma idag.
Vad har du gjort idag: Ätit tårta, vart i skolan, köpt blommor, skaffat vuxenkort på bibblan, spelat gitarr.
Brukar du svära mycket: Helvete heller..
Hur tidigt stiger du upp: Som värst 05:50..
Gillar du att slåss: Don't mess with the Family..
Är du seriös: Alltid...not.
Vad är du allergisk mot: Päls.
Var har du ont: Min käke såklart! Konstant sedan november -06.
Använder du hårspray: Fredagskvällar^^
Favorit serier: Grey's Anatomy äger sönder allt och alla.
Salt eller socker: 50/50.
Gillar du ketchup: Går ihop med mycket, men inte allt.
Är du glad nu: Faktiskt!
Var du glad igår: Igår regerade jag världen.
Varför? För att jag var bäst. (lägg märke till "var"..)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Bara dom nere i källarn^^
Vad dansar du till: Ha, kommer inte ihåg låtarna som spelas på utekvällarna..
Stockholm är: Fint vid havet, fullt med komiskt folk.
Göteborg är: Been there once, har ingen åsikt.
Kan du sjunga: Oh ja^^
Mer värt än guld: Lycka.
Spaghetti eller makaroner: Spagetti är makaronernas stamfader.
Ett land du helst vill besöka: Australien vore inte helt fel.

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Fåfäng - javisst!
Gnälla: Jodå händer hyfsat ofta i skolan.
Sova: Så ofta jag kan på nätterna (hm, det där lät kanske lite fel?).
Ha ångest: De dagar då allt går emot mig.
Skada dig själv med flit: Åter, ryck upp dig för fan!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej det är väl ändå onödigt..?
Vilja dö: Inte tidigare än nödvändigt.
Drömma mardrömmar: Bara mysko drömmar.
Drömma sexdrömmar: ^^ - klura på den du..
Klä dig i svart: *host* pinsamt..
Gå till kyrkan: Nope, såvida jag inte är bjuden på något.
Gå i skolan: Jeopp, närvaron på topp.
Röka: Tänkte inte dö i förtid.
Ha sex: Vill ni allt bra gärna veta..^^
Ljuga: Vita lögner sker ibland.
Hata folk: Aldrig gjort.
Lita på folk: Ja. Sedan kommer besvikelsen.

VEM :
Saknar du: Morfar.
Vill du döda: Hitler, men han är redan död, knepigt läge..
Rörde dig sist: Fick en puss på kinden av mamma.
Vill du slå: Finns alternativ..
Kysste dig sist: *hemligt*
Vill du kittla: Lillebror.
Kramade du sist: Mamma.
Vill du prata med: Ingen speciell för tillfället.
Skrek du på sist: Pappa..
Vill du vara som: Trivs bra med mig själv.
Sårade dig sist: Du vet nog vem du är.
Vill du bli galet full med: Björn Gustavsson, skulle nog bli ganska rolig fylla det..
Gjorde dig riktigt glad senast: Vad hemskt, jag vet inte!!
Är vackrast på jorden: You wish..

Kom igen nu, ta en halvtimme och gör den här..!  For meeee...?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0