Högstadiepojkar

Finns det något värre!?

Hade friluftsdag med skolan idag och for upp till vindeln för att åka snowboard. När vi kommit halvvägs nerför backen kommer ett gäng med killar ikapp oss. Jag ser hur dom siktar, tar sats och med 100% flit sprutar ner Frida med en massa snö samtidigt som alla åker förbi oss och skrattar.
Satan vad förbannad man blev!

Åkte själv en sväng och ramlade i backen. Satt där och vilade benen en stund när två killar åkte lift brevid backen och ropade saker som "jävla looser" följt med ord som värdelös och sämst..
När jag sedan råkade ramla i liften (det var andra gången i mitt liv jag åkte snowboard - jag får ramla i liften)  kom samma killar efter mig i liften och vi fick ett litet samtal tillsammans:
Skitunge: "Går det bra?"
Jag: "Jodå."
Skitunge: "Inte så smart att sitta mitt i backen..." Därefter följde ett par förnedrande smeknamn och ord som jag förträngde av min ilska samtidigt som dom fortsatte med liften uppåt.

Ta av er brädan, ställ er öga mot öga med mig och slåss som en man.
Jag kommer slå ner dig och fortsätta tills du ber om nåd.

Fan vad jag hatar högstadiepojkar som tror att dom är nåt!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0