Kvinnlig player

12 nya msn kontakter på två dagar. En massa skrivkramp och två uppesittarnätter senare förtjänar jag att kallas kvinnlig player..
Men det är skillnad på att spela och bara vara sig själv utan baktanke. 4 st har fått bli blockade. Orkade bara inte med alla.

Har ju hittat min soulmate så för min del är det lugnt^^

Sen tänkte jag försöka sätta in en liten depp-dag i veckan där jag tänkte ägna hela dagen åt att deppa och klaga över livet.. Antonia är på, någon mer som känner sig manad? Emma..? - Känn hinten^^

För övrigt var jag ute och körde med brorsan idag igen! Nu är det en månad sen sist så det var minst sagt på tiden! Jag fick sladda runt och hade skitkul på parkeringen som under pudersnön hade blankis.
Och åter igen tittade "riktiga" övningskörare konstigt på mig.. Äsch, bara för att brorsan gick ut ur bilen och filmade medans jag själv fick sladda runt, hehe. Jag är en naturbegåvning och jag är bäst!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0