Tidsfördriv på bloggen

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hej det är Sanna

Hur svarar du i mobiltelefonen?
Jepp

Om det är okänt nummer?
Jaa hallå?

Ringer det mycket till dig?
Ett par gånger i veckan..

Ringer du mycket?
Gratis till både telia och halebop - joo.

Hur mycket pengar har du nu?
Faktiskt en nolla mer än jag trodde.

Senast kramat och när?
Mamma igår då hon fyllde år.

Senast kysst och när?
Hemligt men inom senaste två veckorna..

Sov du ensam?
När..?^^

Vem sov hos dig senast?
Hunden sov i mitt rum härom natten.

Vem vet du mest om?
Mig själv.

Vem vet mest om dig?
Bloggläsarna..?^^

Vad vill du ha just nu?
En jäkla massa choklad och en bra film till imorrn.

Vem hånar du?
Ettorna, hehe..

Vem längtar du mest efter?
Nobody - I'm going to the US.

Vem beundrar du?
Mormor.

Vem vill du helst slippa?
Den/dom som jag dissar^^

Vem stör du dig på?
Finns alternativ.

Vem vill du sova bredvid inatt?
Me, myself and I.

Vilken buss åker du oftast?
118/119, 6, 9, 69. Beror på vilken vecka.

Vilken årstid är det nu?
Vår! Nästan iaf..

Anser du dig själv snygg?
Inte på morgonen iaf.

Har du varit kär?
Ja

Är du kär nu?
Nope.

Är du en bra partner?
Såvitt jag vet.

Har någon varit otrogen mot dig?
Hoppas inte det.

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Nej de skulle jag nog inte tro..

Har du varit otrogen?

Semper fidelis - Alltid trogen.

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Hehe..^^ both, aaaall the time..

Pratar du fortfarande med personen du senast hade ett förhållande med?
Nej, envägskommunikationen dog som ut.

Vad åt du senast?
Halv chokladboll på Station.

Är du "polare" med grannarna?
Hm, änka, pensionärer eller småbarnsfamilj? Nope, men en granne är min frisör!

Har du varit utomlands?
Typ 10 ggr.

Var är dina syskon just nu?
Lillebror är ute på gården, storebror vette katten, styvbrorsan är väl på teg skulle jag tro.

Vilken tid gick du upp imorse?
06:10

Vad gjorde du kl 00.00 inatt?
Sov eller försökte sova.

Vad är det första du gör på morgonen?
Försöker somna om och intala mig om att klockan inte är så mycket.

Vad ska du göra efter det här?
Vänta en 35 minuter innan jag kastar ut min dator ur fönstret..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0