Vuxenpoäng?

Fick byta till vuxenkort idag när jag lånade hårdrocksskivor på bibblan då jag fyller 19 i år. Tyckte dock att det sa emot sig själv lite när man stod där med skivorna i handen... Vägdes kanske upp med min blommbukett från Buketten jag hade i andra handen^^

Mamma fyller år idag så det blev lite tårta till frukost. Tänkte hugga in på resten av den nu ikväll, men nej då har mamma och lillebror ätit upp hela tårtan innan jag kom hem! Besvikelsen är total...

Inte var det heller kul att vara inne på Buketten, för vad händer!? Jo, alla killar kommer in och vill göra en beställning med röda rosor inklusive leverans till på torsdag..!
Hur många är på för att bojkotta alla hjärtans dag?!
Tror jag ska gräva ner mig själv i min säng med filtar och kuddar och se på nån helt opassande sci-fi eller action film..

Visste ni btw att ett minneskort på 1 GB till mobilen bara kostar 115 kr? Tror jag får lov att köpa ett nytt och inse faktum att jag är värdelös på att hålla koll på små ting.. hur ska jag klara mig som au-pair!?

Kommentarer
Postat av: emma

Nej men ska du ge upp våran film? :O haha.
Och sedan, för tusan sanna, vi borde äta kladdkaka å gotta oss å kolla på film, all night long! ;) på? hihi

2008-02-12 @ 19:47:20

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0