Mitt hår brann igår

Jodå ni läste rätt. Igår va en intressant kväll.. Började med första förfesten på haga med Emma. Blev pizza och varsin öl^^
Därefter tog vi bussen från haga in till stan. Och gissa vem som körde om inte Umeås i särklass coolaste busschafför - rasta fari killen! Precis när bussdörrarna öppnades då vi skulle hoppa på hörde vi dunkandet från "Dont worry, be happy" musikenBästa möjliga starten på kvällen! Underbart underbart, vi fick åka buss med legenden..!
 På carlshem irrade vi runt ett par minuter innan vi hittade igen Tereses balkong där inflyttningsfesten va. Blev en del roliga scener där som innehöll bland annat wii-spelande med en trasig konsoll i boxning (ja fick psykbryt..), dansande på golvet och sist men absolut inte minst - mitt brinnande hår.
Jag skulle luta mig bakåt för att kunna ta kort på allt folk utan att tänka på ljusen som stod på hyllan bakom mig.. Hörde hur det började fräsa och rycka i hårtopparna och tydligen skrek ja "mitt hår brinner, mitt hår brinner!" men ja tycker själv inte att ja skrek. Bara utropade..^^
Sen luktade de inte så trevligt, hehe, men va ska man säga..?

Vidare ner till stan med buss och en massa allsång, bland annat "Living on a prayer" där ja på något vis tog första tonerna^^. Undrar va folk tyckte om oss egentligen..haha.

Sen for vi till köttmarknade x3m. Och de va nå så djävulskt med folk! Löningsdagen till ära..
På toa träffade ja och Emma Matilda som troligtvis sa något i form av "Fan va fulla ni är, jävla idioter.." Alltid positivt att höra.. kommer dock inte ihåg exakt va hon sa.
Och så fick ja träffa bror min på fyllan också. Hehe.. kände mig en smula elak när ja tvingade med honom att komma och hälsa på vår grupp som va där. Men men.

Emma och ja gick iaf tillsammans hem till haga som vi sa innan. Hemma så åt vi resterna av våra pizzor och stupade i säng efter (tydligen) en del snackandes på msn om ja inte har helt fel.. minnet på topp..

image19

Här har vi kvällens brudar - ja och Emma på de lilla runda..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0