...och datorn drunknade i slasken...

Har seriösa tankar på att gå ut och dränka min dator i slasken. Men ja har för många saker på datorn som ja vill behålla så de tar emot..
Ser framför mig hur ja öppnar laptopen så den blir platt innan ja gräver ner den under vattenslaskiga ytan på här ute på gatan. Sen får gärna grannen komma med traktorn och köra över den. Samtidigt står ja där med kameran och tar kort. Yes...

Dagen D. Typ nåt sånt känns idag som. Började med en färd till skolan utan musik. På väg hem va bussen en kvart försenad. (Vore inte de nog så stod de nån 08:a snubbe framför mig som klagade på att dom inte öppnade dörren när de höll på att byta chafför. Stod där och viftade med händerna och klagade högt.) Snälla nån, barn dör av svält var femte sekund!
Hemma fick ja litet utbrott på min familj. Faktiskt första gången ja smällde i dörren och första gången som ja höjde rösten i ilska. Och absolut första och förhoppningsvis sista gången ja svor åt min egen pappa. Nog för att ja vann, men de känns inte bra efteråt.

Har nu suttit circus tre timmar med datorn och naturkunskapsboken brevid mig för att fixa ihop hemprovet som ska in imorrn och som ja gjort nada på. Har under dessa timmar kommit fram till att ja inte är ett dugg intresserad av vad som händer i ändtarmen och inte heller varför celler kan ta in och ut olika ämnen genom membranet.
Ja har kommit knappt två frågor av totalt 15. Känns hyfsat illa..

Men de är redan måndag kväll.
Snart kommer fredag och då jävlar ska de inte tas nå lugnt. Ja och Emma ska köra gärnet och inte fan bry oss om vardagen. Nu jävlar...^^

Kommentarer
Postat av: emma

Åhå, älskade slutet! ;) nu jävlar kan folk slänga sig i väggen ;P

2008-01-22 @ 07:24:34

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0