Raggningsreplik som -inte- funkar..

Tips till er killar som vill fånga en tjejs uppmärksamhet. Visserligen får ni genom exemplet här nere en hel del uppmärksamhet, men den är väl inte så positiv..

Här är ett mail ja fick förra veckan som ja gärna vill dela med mig av. Ja hade hyfsat kul när ja läste de hela..hehe.

"Hejsan,
Jag är en Italiensk kille från ------ som vill träffa en snygg tjej och massera hennes fötter och avguda dom med komplimanger .
att massera en snygg tjejs fötter är min passion och det gör mig hel och glad när jag gör det =)
men vill inte verka självisk, så därför betalar jag 500 kr till tjejen, så jag inte ska känna mig självisk och att göra nån glad åxå så hon får skönt massage och lite pengar som mitt tecken av tacksamhet att jag fick äran att ta hand om just dina fötter =)
om du är intresserad kan du adda mig på MSN : ---------------- "

Jomen tjena, ja hör av mig den dagen mina fötter är gråa och skrynkliga och ja är i desperat behov av pengar till min egen begravning..

To be continue..

För övrigt vaknade ja 05.15 imorse
och kunde därefter inte somna om. Piggheten och humorn är på topp.

Emma har intressanta förslag på hur ja ska kunna få ihop pengar så ja kan åka utomlands me henne.
- Hyra ut min livmoder
- Donera ägg
- Göra inbrott hemma hos henne och sno datorer och tv:n
- Klippa av håret (vilket hår..?!)
- Sälja en njure på svarta marknaden i öst-europa
- Skämma ut mig offentligt genom att sjunga och dansa på stan

Kände mig dock inte så taggad på nån av dom... wondering why..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0