Snusk-attacker #3 - kan fortsätta hela kvällen..

Tar en sista snusk-attack enbart för att de är fredag idag^^
trottoarblomma = jag
munken4444 = någon, vem fan vet vem..?

munken4444:

Heej söt !

trottoarblomma:

hej på dig me

munken4444:

Hur mår u ?

trottoarblomma:

jodå ledig från skola å allt

trottoarblomma:

själv?

munken4444:

Kåt some en stock !

trottoarblomma:

intressant fakta

munken4444:

aa

munken4444:

vill du ta en snabbis

trottoarblomma:

skulle inte tro de


Bara ikväll har ja dissat ytterligare fem stycken liknande kåtbockar. Om ja drar till mig såna killar så ser min framtid mörk ut..

Kommentarer
Postat av: Klädhängaren

Haha vissa killar är ganska wacko! Men jag lovar, det finns många fina där ute så du behöver nog inte vara orolig att du ska behöva dras med sådana i the rest of your life =)

2008-01-19 @ 09:58:16
URL: http://kladhangaren.blogg.se
Postat av: Emily

Haha jag tål inte killar som börjar prata sådär, vad tror dom att dom ska få?

2008-01-19 @ 18:15:41
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0