Snusk-attacker

Nu har ja ett alldeles eget dokument på datorn som är döpt till "Snusk-attacker". Där kommer ja i framtiden samla den snusk ja tar emot lite här och var över internet och ja kommer ha många roliga skrattstunder när ja läser igenom dom..

Fick idéen nyss då det hände mig.. igen..

Dagens snusk-attack:
(trottoarblomma =jag
niicceone = nån 38 årig kille från malmö)

niicceone:

:P

trottoarblomma:

vad?

niicceone:

söt

niicceone:

du är söt

trottoarblomma:

mhm å så är ja 20 år yngre än dig...

niicceone:

ja,,men

niicceone:

jag har tjej

trottoarblomma:

bra för dig

niicceone:

har du kille?

trottoarblomma:

jepp

niicceone:

bra

niicceone:

härligt

trottoarblomma:

yes

niicceone:

du

niicceone:

jag sitter här,,,,med min tjej

niicceone:

vi vill ha en par till

niicceone:

i sängen

trottoarblomma:

hahahahahaha jasså du

niicceone:

ja

trottoarblomma:

sök på nån sida då

- tystnad..

Han svarade aldrig.. vet inte om hans flickvän tog de så bra... hehe.

I övrigt börjar skolan i övermorrn och sen är de enligt Sara bara 27 veckor kvar till studenten. Känns ljust...


Kommentarer
Postat av: anonym

Uppdatera mera!

2008-01-09 @ 12:43:27

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0