Tagga fredag imorrn!

Äntligen, trodde aldrig den här veckan skulle ta slut!

Planerna för imorgon fredag:
Två lektioner, varav en redovisning i psykologi
Träffa brorsan på stan lite tvärt
(Alt. panik-inhandla nåt plagg^^)
Upp på haga med Emma
Mat, musik och piffande
Buss till carlshem och Tereses inflyttningsfest
Vidare på stan...?
Tillbaka till Emma på haga för sömn..

Är vi taggade? Till tusen!

Den absolut bästa låten just nu är helt klart Anton och Affe med "Du var mitt allt". Helt underbar text att ja blir tårögd av känslorna.. då är det speciellt.
Bara för att så ska ja skriva upp en liten textrad som är med i låten:

"..nu har jag ingenting och här står man igen har ingen
att få krama, älska och pussa, men mamma säger;
att det går många fler bussar.."

"..fyfan vad jag älskar dig nu har du bevis också
lyssna till ditt inre jag vet att jag finns där
du var mitt allt jag kommer alltid vara kär
och sanningen är att jag var lycklig med dig
en plats i ditt hjärta betyder mycket för mig.."

Vet inte om ni orkade läsa igenom texten.
Ni som orkade
- grattis ni har just sålt er själ till en enormt vacker låt.
Ni som inte orkade skumma igenom den - ni får en chans till, det är på svenska så det är ingen större ansträgning..

Kommentarer
Postat av: emma

Yees, snart äntligen fredag! :D

2008-01-24 @ 22:24:50

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0