Tänder inte på Tarzans magrutor

Tänkte dra mig undan datorn en stund för att zappa fram nåt kul på tv:n istället. Hamnade till sist på "Djungel George 2" och tänkte fördriva lite tid med att titta på muterade gorillor och nån Tarzan-wannabe som pratar om sig själv i tredje person. Ungefär exakt sju minuter senare blev ja illamående av den hemska handlingen, tragiska dialogen och patetiska filmandet att ja slängde mig över fjärrkontrollen för att fort som tusan byta kanal. Hollywood - skärpning!

Efter många kanalers zappandes hittade ja nån Elvis-film som fick stanna kvar i rutan medans ja satt i sängen och spelade lite gitarr med min alldeles egna unika solosång till^^ hehe..
I detta nu finns det tre låtar ja kan utan att behöva nåt fuskpapper:
What goes around comes around
Jolene
Bubbly


Körde lite Dolly Parton extra mycke dagen till ära - hon fyller 62 år idag. Hade gärna sett henne live innan hon dör, men tveksamt..

Senare ikväll tänkte ja titta på catwoman på femman. Inte för att ja tycker de är nån outstanding film utan för att hennes frisyr är såå min önskning! Give it to me! Lär väl somna när den filmen tagit slut och se fram emot morgondagen..! Och vad händer imorrn då? Jo ja ska ut och köra bil med brorsan för första gången. Ska bli jäkligt spännande måste ja säga. Ska be honom köra ut till nån öde skogsväg där de inte finns nån levande varelse och inte heller nån bil..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0