Berättelsen om Stockholms-Peter

Någon gång i februari blev jag addad av en viss Peter på msn. Hade ingen aning om vem det var mer än en bild jag sett på honom i en amerikansk bandana.
Nu, fem månader senare är han en ständig mygga i mitt öra. Kan lova att mitt smsande har ökat med typ 150% och då är jag helt allvarlig. Scheisse den killen tycks bo i mobilen mer än mig!

Iaf har jag (av någon knasig anledning) lovat honom ett inlägg så därför berättar jag allt detta.

Han har iaf smått raggat på mången som jag känner (tjejer som killar^^) och det kan bekräftas av ett sms jag fick för en stund sedan: "Sprit och brudar. Det är ju himlen".

Har träffat honom två gånger nu i vår. En fika då jag var i huvudstaden lite tvärt och sedan fick jag och Antonia bo i hans mammas arbetslägenhet då vi for ner en vecka för att slappa lite. Tack tack för det. Då fick även Antonia träffa på denna underliga människa hon hört en hel del om.

Visste du Peter att vi brukar prata om dig ganska ofta här uppe? Haha nu vet du det...

Hur som helst. Hade detta varit min dator hade jag lagt upp en bild på honom här men tyvärr sitter jag vid en annan och har ingen bild. Istället länkar jag till hans blogg i detta inlägg - http://peteers.blogg.se

Menmen, för att avsluta det här inlägget tänkte jag bara säga att Umeå kanske får passa sig för sista helgen i augusti planerar jag en liten sammanstrålning och har vi tur tar sig denne specielle Peter upp till norrland då för att få se hur livet leker i ett slappare tempo här uppe.

Känn pressen nu Peter..^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0