Innsbruck 18 juni 2008

Innsbruck 18 juni 2008
För alltid i mitt blågula hjärta.


This is how we do it in Europe - Carlsberg och nutellamacka^^

1
På bussen från Camp Sweden ner till Innsbruck


Tåget


Vi var där. Mitt i smeten...


Vi vann varsin EM biljett till matchen samma dag, fy faaan vad vi är snygga!


Yeeees!


De blågula.


"Stå upp vi är gul och blå, stå upp vi är gul och blå..."


Jonas - dansken som uppfyllde min barndomsdröm


Svettigt på läktarn men trots resultatet en underbar stämning

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi är så underbart snygga och glada, tack Jonas säger jag!

2008-07-07 @ 22:05:43
Postat av: karro

hoppas det var själva att få gå på match som var drömmen, haha ;)

2008-07-11 @ 16:07:00
URL: http://karroooo.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0