A walk to remember

Suck vilken fin film! Tårar rann i mörkret på mitt rum inatt i ensamheten. Har sett den tidigare och visste hur det skulle sluta och allt, men den var så fin och sorglig ändå att det inte gick att hålla tillbaka.

Sen så var Gossip girl good good och jag väntar på nästa avsnitt.

Eurotrip, hehe, underbaaart! Snacka om att jag nu verkligen är supertaggad på tågluffningen i sommar! Dock vill jag inte möta på någon slibbig italienare (?) som sätter sig brevid en i tågkupén och sedan ana en lång mörk tunnel^^

Sen så är det alltid komiskt att köra bil med sin mamma - dom ska då alltid vara jättenervösa och hålla fast sig i dörren och bli stressade till tusen när man råkar hamna närmare än en meter till vägkanten.. ge er!

Besos!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0