Boom boom all night long...

The apple of my eye.

Lördagskvällen har kommit och det blir film film film för min del. Eurotrip, Charlie and the chocolatefactory, A walk to remember och Gossip girl står just nu på listan.

Idag tog jag en 1½ timmes promenad med hunden runt byn, mysigt värre om det inte vore för min sko med världens största grop i som fylls av hård packad snö var tionde meter. Jaja, mitt eget fel att jag inte köpt nya.
När jag kom tillbaka hem mötte jag bror min på skotern. Frågade om jag fick åka en sväng och han svarade så simpelt som "skynda dig och byt om, jag ska åka nu". En minut senare var jag ombytt och klar och hoppade upp där bak på skotern innan han tryckte gasen i botten och min dag var gjord. Trodde han skulle köra vår väg och sen tillbaka men icke! Han viker av över en åker och kör in på en skoterled in i skogen. Och satan vad kul det var! Nära på att flyga av då och då i 100km/h utan hjälm eller något skydd men jag lyckades hålla mig kvar av något under.
Sen hittade han igen en lång raksträcka på kanske 150 meter och han körde den tre gånger om i full gas innan han klev av och sa "kör dit och sen tillbaka". Förmodligen säger jag inte emot, frågar bara vart gasen är (obs notera - inte bromsen..!)
Och jag gasade. Vågade dock inte på riktigt full gas så jag höll mig kanske runt 60 knycket. Men fortfarande. Utan hjälm eller riktiga erfarenheter så tyckte jag att det var ganska duktigt av mig!
Sen körde han hem mig efter kanske en halvtimmes åkandes. Tror jag ska muta honom att ta ut mig fler gånger för jag har levt på det adrenalinet hela dagen.

Fast iofs fick jag lite puls av meningen "du har fångat mig". Det kändes..

besos

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0