Huvudvärk

Mm tillbaka hos mamma och tillbaka till huvudvärken. Tror jag ska börja fly upp på mitt rum på kvällstid igen, fan vad det lever om här nere.
Men då måste jag överge internet och leva med tvn istället. Och då missar ja ju folk på msn. Dilemma..

För övrigt berättade jag för mamma idag. Först jätteglad och sedan kom besvikelsen då hon fick lite fakta. Men men, en avklarad - one more to go, pappa måste ringas. Deras lilla dotter ska ju ut på äventyr *host host*. Ett äventyr som kostar en slant och leder in på okända vägar. Oooh spännande..!

Circus 11 dagar kvar.. sedan kommer fjärilarna kläckas ur sina puppor ett par månader för tidigt jämtemot våren.

Jag vill jag vill jag vill jag vill.

 
Peace 'n love

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0