I thought the Nazi would be a guy...

Jag drunknar i slask snart. Hur kul är det på en skala 1-10 att börja dagen med att slaska runt i decimetern blötsnö med mockastövlar. Greeeat.

Ikväll är det Grey's Anatomy igen, får se om jag ser det idag har ju som inte gjort det på nån vecka nu..

Hoppas mamma hinner med att gå på stan med mig idag, annars blir det på fredag och det känns bara tungt att gå då. Fast det är ju inte helt säkert att vi kommer hinna med allt. Jaja, får väl se..

Fick lite bilder av Emma igårkväll från hennes mobil. Hittade igen en kul bild från den kvällen vi drack vin, badade skumbad och bastade ångbastu.
image32
Nog var det allt kakel i det där badrummet..

Haft en timmes hål nu efter lunch men snart blir det back to reality igen.. sucka mitt hjärta men brist ej..

Jeopp


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0