Lunchmöte

Dagens rubrik är en liten parodi på en kär blogg de flesta nog känner till^^

Idag är en onödig dag. Första lektionen på morgonen visade sig vara inställd så just nu sitter Emma, Anna och jag i korridoren utan någon lektion förrän kl13:15. Har iofs mentorssamtal om 40 minuter menmen.


image34
Därefter blir det en sväng på stan till 11:15 då jag lovat att gå och luncha med mamma på Rex - av alla ställen.. Aldrig vart där då det är en av stans dyraste ställen. Menmen, mamma betalar..
Tror det är för att hon vill prata med mig om min tripp söderut ikväll men klart, hon vill ju bara mitt bästa.






Sen blir det till att springa lite runt på stan och fixa sista minuten grejer.

Råkade lova Emma att uppdatera min blogg flera gånger om i helgen, haha får se om jag får tid^^ hehe..

Men tills dess jag nästa gång hör av mig, ha de gött gött!

Kommentarer
Postat av: Lina

gomorgon (:

2008-03-19 @ 09:29:12
URL: http://linaloefqvist.blogg.se
Postat av: emma

här rusar man upp för att läsa din blogg, å så är den inte uppdaterad! fy skäms på dig sanna!

2008-03-23 @ 17:11:51

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0