Är ju bara jag som lyckas

Vad var det sista jag skrev på bloggen?
Jo att jag INTE skulle gå med på att bli vice ordförande i föreningen.
Vad för titel har Sanna just nu?
Jo, vice ordförande.

Ja veet jag är lättsåld, men jag har aldrig fått så många komplimanger av en vuxen människa tidigare.

"Vi har haft det förjävligt men du har alltid ställt upp även om du inte har tid"
"Finns ingen annan som skulle passa bättre för uppgiften än dig"
"Vi vill kunna säkra dig en plats i styrelsen och du känns självklar för oss alla i den här positionen"

Blev som lite paff. En 55åring och två 25åringar av det andra könet som litar så pass mycket på lilla mig att jag ska sitta som vice ordförande i en förening som har just nu har hand om hundratusentals kronor.
Men jag känner mig hedrad. Jag kommer säkert dra ner alla i skiten, yay..
Haha jag vet inte ens vad jag ska göra^^

Men ett år - max. Funkar det inte är det bara att kliva av tåget.


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0