Barnvakt en fredagkväll

image146Jajemen sitter barnvakt åt min lillebror en fredagkväll, är jag inte snäll så säg?
Lagat gräddstuvad pyttipanna och hyrt Ice Age 2 som han sitter och tittar på just nu. Tidigare gjorde vi pärlarmband (såna är ju bara allt för gulliga) och sen ska vi baka chokladkaka.
Jag skulle också vilja ha mig själv som barnvakt och storasyster så enormt snäll som jag är..

Ska försöka få honom i säng i bra tid så man hinner ta det lugnt och ladda upp sig inför HOCKEYN!
Semifinal ikväll kl23.00
Tre Kronor - Kanada
Får rysningar bara jag tänker på det, heja heja heja Sverige snälla vinn!

Idag har också vart en flitig dag.
Vad duktig jag börjat bli.
Klagade på HM eftersom byxerna jag köpte var jättesönder, använde upp presentkortet som skulle gå ut, shoppade loss på Lekbiten (där jag även träffade på två lärare haha) och ändrade namn i bokningen till balen. En viss C kunde ju inte komma, rackarns.

Men nu ska jag tillbaka till filmen. Den är ju tusan bra, får ju inte missa hela haha.

Kommentarer
Postat av: emma

skulle lyckselse med? :O :D

2008-05-16 @ 21:04:33

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0