Dags att spy snart?

Huvva känns som om jag ätit kladdkaka så att det står ut genom öronen på mig (uttryck från Emma som jag nu snodde..) Nada más säger jag då bara.
Men goood var den allt!
Haha jag och Peter sitter för en gångs skull tysta på msn men däremot så terroriserar vi varandra på internetsidan där vi en gång träffades, känns som evigheter sen - tänk vad tiden går sakta när man har roligt^^
Guldhelg i helgen så nu blir man totalt bombad med mail och nu har man även haft chansen att läsa de gamla godingarna.
Till exempel om hur en 41årig man (från Umeå hemska faktum!) ville ställa en "personlig fråga" till mig och den löd:
Har du någonsin haft karies?"
Dags att börja fundera hur det står till där uppe..

Blir sista inlägget innan lillebror ska sova, snart däckar han väl i soffan så ska lura upp honom till sängen innan han somnar och man måste bära honom. Blir ju så rackarns tungt^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0