En motgång från att börja gråta

Jag känner just nu en blandning mellan världens hat och världens sorg.
Skulle boka flygbiljett nu från Arlanda till Düsseldorf då jag får se att man över natten höjt priset med 1600kr.
Över en natt.
Jag är ungefär så dyster man kan bli, så jäävla förbannad man kan vara..

Jag som inte har några pengar kvar känns det som, måste tigga av mina föräldrar och få familjen mot mig. Kommer bli den här människan som i deras ögon misslyckas med allt och inte kommer bli något i livet. All press från släkten som har enorma förhoppningar på en kommer skita sig totalt och jag kommer väl bli någon slags skam.
Mår jag bra? Inte en sekund.

Förra årets breakdown tycks komma krypandes igen.
Kanske ska knapra alvedon och hinka explorer när man kommer hem och hoppas på ljuset i tunneln?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0