Ett steg närmare Resan

Idag var jag och Hedlund på resesäljarna för att boka interrail-kort för sommarens tågluffning. Slutade med att hon vi pratade med skulle kolla runt lite och sen höra av sig men just nu ser det väldigt ljust ut iaf så det lutar åt att vi åker fredagen den 13 juni. Haha visst låter det lovande?
Kanske då med största säkerhet kan säga att om exakt 28 dagar är vi i Berlin.
Och om 50 dagar är vi i Paris!

Synd att Sverige förlorade igår. Såg typ hela matchen trots att jag åter igen lyckades somna medans jag skrev sms. Jag var väl lite för trött..

Nu ska jag ta tag i dagens äventyr och höra av mig till en person angående skjuts. Haha blev tvungen att söka på eniro efter numret, känns ju stabilt.
Jag kommer dö. Har redan en klump i magen.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0