Fredagen kom, såg och segrade

I fredags kom min blivande kavaljer Jonathan "Lycksele" hit för att hinna bekanta sig lite innan den stora dagen. En rolig scen vid middagsbordet kan ge lite bakgrundsfakta:
Eva: "Sätt dig brevid Sanna så du åtminston har ett känt ansikte du känner igen"
Grejen är att vi just då hade träffat varandra för första gången 20 minuter tidigare men min familj vet inte om det..^^

FIck skjuts av bror min upp till haga och han hämtade även upp sin brutta nere på stan (jepp nu är det offenligt - han sa det själv till mig nu ikväll).
På haga blev det singstar, ölspel och massa skratt innan det kommer in en leverans på lammkött - småpojkar.
Lite skrämmande tanke på att 90-91or var på festen men det var kul ändå att få mobba dom.

Bilder från kvällen:
1. Tårtan till Sara som Emma och Antonia gjort
2. Klyftor
3. Sofie brevid bh:n som hänger i taket och gjorde killarna förbryllade
4. Jag och Lycksele
5. Björn Gustavsson look-alike
6. Planschen på väggen
7. Födelsedagsbarnet på lördagen
8. Antonia goes model - grrr^^




Emmas kom ihåg lapp som satt på insidan av ytterdörren. Vet inte om hon kollade på den innan hon gick ut men hon fick iaf med sig allt som stod..
image164

Tack för kvällen!

Kommentarer
Postat av: tuffjonas

verkar varit en bra helg höhöhö

2008-05-25 @ 09:52:00
Postat av: Antonia

Yeeeas, man bugar och bockar för kvällen :D

2008-05-25 @ 16:51:48
Postat av: Peter (han den där ökända stockholmaren)

den där tårtan verkar god. men inte lika god som en BRÖSTTÅRTA haha!! XD

jävlar min humor e bäst XD

2008-05-27 @ 22:38:20
URL: http://peteers.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0