Idag snöade det i Umeå

Jepp ni läste rätt.
När jag gick till skolan idag från Antonia var det soligt och man kände nästan hur det brände så trots kylan kände jag på mig att det skulle bli en fin dag.
Lagom till lunch går man ut och märker att det snöar! 13 maj - 29 dagar kvar till studenten - och det snöar! Vad i helvete..!?
Men det höll bara i sig kanske en kvart och det var inte riktig snö utan minihagel..

Sen så har jag överlevt 14 timmar utan mobil idag och vilken pest och pina det har varit. Panik!
Sen fick jag sms från kavaljern till balen igår och jag väntar på slutgiltiga beskedet idag huruvida jag kan ta kontakt med Folkets Hus och skriva rätt namn eller om jag måste skaffa mig ännu mer magsår.

"Men hallå det är 2000-talet, vi har ju bredband till och med.."


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0