Jag inväntar sjukdomen

Alla här hemma är sjuka så jag väntar bara på att jag också ska drabbas av förkylningen, usch usch. Får hoppas jag är frisk på fredag då det är inflyttningsfest hos Terese med brännboll, trots att jag inte har några pengar att dricka för.
Haha kollade upp mitt konto idag - 24kr kvar att leva på i tre veckor till. Då ska jag även klippa och färga håret hos frissan om bara två veckor så vette tusan hur jag kommer få ihop det här..

Men positivt är iaf att jag var på polisstationen idag och förnyade mitt pass så att man äntligen kan känna sig säker på att man tar sig ut i Europa till sommaren. Nu ska jag och Hedlund bara boka Berlin night express och interrail-kort sen så är det bara att packa väskan efter studenten och dra söderut! Längtar som faan!
Vi har alltså planerat det här sen vi gick i 7-8 i högstadiet. Det är typ 5 år sen, scheisse..

För övrigt kvällens lista på saker som måste göras väldans snart:
Engelska redovisning imorrn - jämföra Sverige med ett annat land (inte gjort nåt..)
Skriva en bloggfråga om islam
Skriva projektprocess
Tyskahäfte
Skriva ett bröllopstal
Tyska nationella prov - måste PLUGGA!

image120

Kan inte dom här veckorna vara över snart?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0