Kommer gå åt skogen det här

Jag är den mest ineffektiva människan. Jag kan sitta och stirra på dataskärmen men inte börja ta itu med alla skolarbeten som läggs på hög. Usch ibland hatar jag verkligen mig själv, jag vet ju hur jobbigt det kommer bli. Minns förra våren och den ruschen in i stenväggen.
11 skolarbeten och fucked up liv var ju inget jag gärna gör om men nu tycks det ju gå åt samma håll igen.

Men det är väl det som krävs för att jag ska klara av nåt, näe idag är ingen bra ego-dag utan snarare tvärtom. Idag är en sån där dag då man önskar att man vore någon annan.

Tror det är en kombination av min låga ambition, pressen på axlarna, framtiden och detaljer som den där förbannade datorn som jag mer än gärna eldar upp med en flaska t-sprit på studentdagen. Men då måste jag betala 3500kr och det känner jag inte för.
Näe som sagt så är den här dagen urusel och det är bara måndag, första dagen i veckan. Nu återstår 9 såna här förjävliga dagar innan man kan börja andas ut.

Komma ikapp dag imorrn behövs och för en gångs skull - första gången på tre år - har våra lärare lagt den tiden över en hel dag. Blir till att skaffa fram psykologiarbetet från helvetet och sen plugga tyska inför nationella. Kommer suga totalt. Inget vg i psykologi kommer jag få och mvg i tyska ligger bortanför horisonten just nu.

Kan det inte vara över snart!!?

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0