Nyfrisserad

Var och klippte mig idag vilket var nice. Tog 1½ timme då klipptes det, färgade hela håret i min naturliga ton och sen ett par blonda slingor vid sidan. Känns bra tack och lov, hade inte velat sura efter den lilla summan man la ut..
Fick även en pratstund med min frisör och även min granne.
Dels fick jag höra att hennes dotter (6 år äldre än mig) gått och förlovat sig nere i Australien där hon bott typ senaste halvåret. Så jag frågar "är det en australienare eller en svensk?".
Var visst en thailändare som pluggade där..
Visst fördomar, men hon av alla människor? Hon är en råcool som tävlar i dragracing med sin bil "the Bitch" - bara namnet är ju så att man diggar henne!
Och så går hon och förlovar sig med en thailändare, det var oväntat drag från hennes sida.
Menmen.

Fick även veta att Mercuryn kommer stå tvättad och klar på garageuppfarten på tisdag och pappa kommer ha nycklarna då så det känns tryckt att ha fixat det iaf.

Hm, vad mer?

På fredag är det dags igen. Sista gången. Blir party med tjejerna mina förutom Anna som ska bort. Blir kanske singstar och en massa glada miner. Får ju även besök från norr så vårt brat-tema kommer bli intressant haha.

Dagens överraskning stod bror min för. Skulle gå förbi honom och lämna pengar till "nån" som skulle vara hemma den tiden eftersom han jobbade. Självklart antog jag att det var hans inneboende kompis (brorsans bästa vän - you know who) så tro int på fan att man blev förvånad när en brutta öppnade dörren..!
Spenderade typ 30 minuter på att försöka lista ut vem hon var på internet men det gick inge vidare.
Hur var hon då?
Liten. Näe hon är redan dissad..

Kommentarer
Postat av: mulin

Tss. Något som verkligen inte är en fördom är att man alltid får höra skvaller hos frisören.

2008-05-21 @ 21:04:27
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: emma

nej men vafan, va hon där själv också? :O de där bör nästan undersökas
;) haha

2008-05-21 @ 22:13:32

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0