Oh sweet summer '08

Pratat med Hedlund i telefon en halvtimme nu om vår tågluffning. Var ju 2 timmar på resesäljarna idag för att försöka boka interrail-kortet.
Men iaf, nu har vi hittat våra resor så nu ska vi bara boka dom så ska vi kunna knyta ihop hela paketet och ge oss ut på ett livs äventyr.

Bara ett litet problem. Man måste ha antingen Mastercard eller Visa kort och jag har inget av dom hahaha. Såklaart ska nåt va emot oss.

Aja, Hedlund skicka just ett sms och sa att hon bokat flyget till Düsseldorf (efter några komplikationer ska vi istället börja vår luffning där istället för Berlin..) och så ska visst jag försöka boka tåg Umeå-Sthlm. Får se hur det här kommer gå..

Peter har prompat på mig att jag ska skriva ett inlägg så det är enbart därför jag gör det. Ska ju skriva om Balen 08 nån dag men väntar på bilderna från Anna först, blir ju inte samma effekt att skriva utan bilder heller!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0