Paintball!!

Idag blev det hård kamp i Umeå ute på paintball banan. 7 killar och jag sprang runt i diken, skog, sly och skyttegropar. Vi gömde oss i timmerskydd, bakom tunnor, bildäck, träd och varandra^^.

Vårt lag förlorade tyvärr 4 av 5 matcher men dom andra fuskade så det var inte så konstigt.. blir skjuten av brorsan i huvudet (gör ont som fan!) då han smyger omkring utanför spelområdet.. morr.

Blev inte nån awkward situation som jag trodde men nu i efterhand är det klart man börjar fundera över vissa saker. Och nej bli inte orolig nu, C. Menar inte på det viset.
Upptäckte ett mail på apberget som jag analyserat lite. Men jag tänker inte gå på det där en gång till.

Nu blir det 100% koncentration på hockeyn för nu gäller det!

Kommentarer
Postat av: Your Gossip Girl

Hejsan!
Ta gärna en titt på min blogg, - du kommer inte bli besviken! Glamour och skvaller är ledorden. Den har just fått sig en liten make over dessutom.

Kram, Your GG

2008-05-17 @ 22:00:00
URL: http://yourgossipgirl.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0