Personligt rekord

image149
Jag är sämst, jag vet. Men för mig är 34 pers online på msn rekord då antalet kontakter ökat och ökat hela helgen haha.
Men sen hur många man egentligen pratar med är ju skrattretande få.


Idag har jag inte lyckats göra allt som jag skrev tidigare.
Beställde visserligen European health card som jag bestämt att jag skulle göra. Sen började jag prata med tjejerna mina på msn vilket slutade med en timmes telefonsamtal med Antonia om helgen.
Och efter det kom en viss C in på msn och även det slutade med ett telefonsamtal på en timme och lite till.

Därefter kom jag aldrig tillbaka in i min pluggrytm jag hade imorse. Hann skriva nån rad på svenskan och hjälpte Sara lite med musiken men nada más. Har blivit för många timmar vid msn som vanligt haha.

Eva kom hem för en timme sen från Madrid med lite presenter till moi.
En godispåse på ett halvt kg och lite till samt ett halsband.


Sist men inte minst har jag blivit totalt terroriserad av Peter i helgen.
En hälsning här till hans vänner där nere: Lämna honom inte ensam en hel helg igen! Han hoppar ju på mig som en liten unge som vill leka 24/7!!
image156

image155
Och så vill han att jag ska göra lite gratisreklam i min blogg åt honom. Snäll som jag är så gör jag även det men säger bara en sak - back at you!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0