Rekord

Inte för att någon där ute är intresserad men på brist av rubrik och vad jag skulle skriva i det här inlägget såg jag på mina fingrar att jag har rekordlånga naglar för att vara mig.
Intresseklubben antecknar - jag vet.
Tragiskt men sant, jag ägnar nu detta inlägg åt mina naglar haha. Men dom är inte alls farligt långa jämfört med folk som bryr sig. Jag brukar experimentera och se hur länge dom håller innan dom går sönder bara, och nu har dom lyckats överleva ganska länge.
Får se om dom håller till balen eller om man måst ta och göra något åt dom innan dess.
Intresseklubben antecknar åter igen..

Visst nämnde jag igår hur fattig jag är?
Har funderat på hur jag ska lösa min ekonomi och kommit fram till två lösningar hittills:
1. Jag säljer min själ till djävulen och skaffar jobb som telefonförsäljare på Online där man som tjej anställs om man har bröst arbetsledaren kan glutta på under anställningsintervjun.
2. Jag tar reda på om jag kan överföra en viss summa pengar från en fond till mitt konto och sparkonto.

Summa kardemumma lockar lösning nr2 allra mest, men jag behöver ju ett jobb framöver för pengarna tar ju slut förr eller senare..
Jobbigt jobbigt. Ska höra efter med Eva om hon inte kan hitta nåt litet städa-arkiv-jobb åt mig i sommar igen.

Men å andra sidan ska jag nu ägna en halvtimme åt att söka reda på lediga jobb på internet. Kanske få lite inspiration...

Möte sen ikväll. Ska gå till Hedlund om en 40 minuter så ska hon skjutsa ut till Sävar.
Peppad till 1000 - not. Jag vill då inte vara nån vice ordförande så nu gäller det att stå på mig.
Kommer jag lyckas? Ha, Sanna som faller vid ordet "snälla"..
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0