Sicket evigt tjatande...

Ytterligare ett inlägg som tilldelas 08:an Peter, den evige surrande flugan i mitt öra..
Fast idag har det vart ganska lugnt i mobilen, kan iofs bero på att han hade nationella i Matte B och han var nog inte på det bästa humöret imorse på grund av det.
Sen så har han hållt mig sällskap på msn hela kvällen nu igen. Och vad pratar vi om? Jaaaaaadu, jävligt bra fråga. Här kommer en lista på vad som vi pratat om idag:
Bloggar
Körkort
Harrys
Vilken färg han skulle ha på texten på msn
Hans nya smeknamn "brunettepeter"
Blondinbellor i Umeå
Mina heta kompisar
Svensk krigshistoria
Ryssland
Boden
Vargar
Norrländska
Tjejer
Musik
Fyllekåtslag
Ragg
Topless
Sexistiska killar
Huruvida han är straight eller inte

Den sista är en bra fråga och ett ständigt samtalsämne som kommer tillbaka. Vad som är sant eller ej det vet bara gudarna tills den dag han tar mod till sig och går på en gaybar och ser vad som händer..

image127


Kommentarer
Postat av: Peter

haha fan ja sa ju att jag skulle få ångra det här!! XD Men fan jag är STRAIGHT!! jag lovar XD fan asså jag lovar. Notera hur desperat min ton är. jag svär på min egen död att jag inte är gay. har inget emot bögar men jag är inte det själv.
P.S fan vilka intressanta samtalsämnen vi har. It's amazin!

2008-05-08 @ 23:38:49
URL: http://peteers.blogg.se
Postat av: Peter

got damn sanna, jag måste ju va straight så jag kan ragga på dina heta vänner XD

ZING!!

2008-05-08 @ 23:41:15
URL: http://peteers.blogg.se
Postat av: emma

hahaha de här med den sexuella läggningen verkar vara ett hett ämne ;) hahaha

2008-05-09 @ 08:32:30
Postat av: emma

haha måst bara säga att du å den där peter är för söta ni, ni driver två bloggar där ni skriver om varandra ;) haha väldigt underhållande!

2008-05-09 @ 08:36:14
URL: http://dumlestar.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0