Sista rycket nudå!

Slutspurten nu. Sitter och knapar ihop processbeskrivningen för projektarbetet. Tänkte sitta tills jag blir klar, om det så ska dröja hela natten. Är ju ändå ledig imorrn så det är lugnt.
Imorrn imorrn. Ska till pappa och diska 20 gamla plantkrukor. Får ett par hundralappar för det så man kanske överlever tills studiebidraget kommer ändå!

Måste på stan och fika med Hedlund någon dag också. Vi har ju så mycket att prata om som vi inte hunnit med de få gånger vi träffas. Insåg det igår då jag åkte bil med henne (jepp hon har ju numera körkort). Long time no seen..

Fick just en nödlösning på mina problem med att hitta en kavaljer till balen. Skulle kunna funka med lite tur och charm.. ska jobba på det där men det skulle nog kunna gå vägen.

För övrigt känner jag mig väldigt somrig idag men blommig klänning och sommarskor och flätad 60tals frisyr (var det tänkt som iaf^^)
Måste komma på rätt frisyr till balen, har funderingar som måste testas tills dess.

Hade ju en önskan om en Ingrid Bergman liknande frisyr, eller vad tror ni?
image122


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0