Stockholm nästa?

Nu har jag, Emma och Antonia suttit och planerat ihop en resa ner till Stockholm om två veckor. Om den blir av så att säga.
Boende har vi löst genom Peter - vielen dank! - sen ska vi spåna vidare på en billig resa ner genom ytterligare kontakter. Så det enda som kommer kosta om allt går vägen på bästa möjliga sätt är fickpengar och mat, men va fan vi tar med nudlar och konserver och lever på det^^.

4 dagars weekend i huvudstaden med flickorna mina blir ett väldans äventyr. Boende på Odelplan, lagomt nära till det mesta, kan ju bara bli kalas av det hela.

image157

Men som jag nämnde igår. Ekonomin.. ska prata lite med mamma och höra angående tågluffningen och extrapengar bla bla bla svårt att förklara.

Imorrn är det klippning och färgning i typ 2 timmar och frissan, vet dock inte exakt vad jag ska göra haha. Sen blir det att införskaffa dricka till fredag.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag är nå så in i helvetes tagg nu! :D bästa avslutningen de komma bli då du ;)

2008-05-20 @ 15:08:06
URL: http://dumlestar.blogg.se
Postat av: Peter

fett nice de skulle va XD

2008-05-20 @ 15:22:34

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0